Dressyrpass!

Dålig uppdatering från min sida den här veckan men har inte haft så mycket att skriva om (säger vi!). Iaf så red jag Isa på banan i tisdags och onsdags och hon var lite stel. I vänster varvet var hon mer som en banan medans hon var lite mer pinne i höger, så jag försökte få henne att ställa sej i höger varvet och ställa sej mindre i vänster varvet. Så efter lite skänkelvikningar och öppnor lossnade hon ganska bra, hon gick bättre i onsdags med för då var hon lika stel! Hon blev kändes fin mot slutet av båda passen däremot så vill hon gärna putta ut rumpan i vänster varvet och springa lite väl fort i galoppen men som sammanfattning kan jag säga att hon kändes fin mot slutet och var inte alls lika stel ;)
 
Förövrigt så har jag bara haft inne båda två och ryktat dom (torsdag, fredag) så mycket mer har jag inte att säga!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback