Miljöträning (:

Gårdagens träning blev miljöträning. Vår bana är någon sorts form av stenhård, knagglig grusplan där du kan trava lite planlöst runt spåret några varv varje pass. Därför så bestämde jag mig för att om nu Dilko inte kan motioneras av så får jag väl träna huvudet på honom då. I den mån det stabila psyket nu behöver tränas.
Jag drog med mig min snälla syster ner så att hon kunde fixa med grejerna och så hade hon med sig sin kamera ner så hon var också så snäll att hon fotade (: Vi drog fram lite blandade grejer iaf, så långt som min fantasi sträckte sig och vår materiellbod kunde förse oss med. Enligt mig är det kanonbra träning att öva unghästarna på konstiga saker för att träna psyket redan då. Du har så mycket igen på det när de blir äldre sedan. Dilko är väldigt cool redan innan men inte är det fel att miljöträna för det. Jag ska fundera på hur man kan träna bort ljudkänsligt, det är det enda han reagerar lite på så är det ljud.
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback