Tiden rinner iväg...

Det är sjukt hur fort tiden går! Jag kommer inte hinna blinka innan det är jul...! Men skönt med helg igen iaf, så hinner man faktiskt rida när det är ljust ute. Idag sken ju även solen så det var riktigt mysigt ute! Om än lite väl kallt, fast man vänjer väl sig som vanligt. Annars så är det lite tråkigt att man saknar ridhus så man blir tvingad till att rida runt på en frusen ridbanan. Dock så är den faktiskt bättre än vanligt, hela nederdelen är användbar. Jag och Dilko stapplade oss fram där idag iaf och tja, med tanke på underlaget så gick han väldigt bra i vänstervarvet. När det gällde högervarvet så var det plötsligt väldigt jobbigt att ställa sig så man gjorde allt för att komma undan. Tillslut fick jag väl igenom min vilja så pass mycket att vi kunde gå hem. Det blir nog att jobba vidare på det där, oavsett vad herrn har att säga om saken ;)
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback