Vardagslunk...

Välkommen tillbaka till vardagslunken igen. Jobba - stallet - sova. Tur ändå att man har den där hästen! Idag var han så sjukt underbar att rida när vi var nere på banan. Den där hästen som passar mig som handen i handsken. Så tråkigt att han ska hålla på som han gör i skogen... Matte tycker varken om rodeo eller hoppning, det fanns liksom en tanke med att köpa en lipizzaner. Men nu har vi några dagar av glädje framför oss. Dagens dressyrpass kan jag leva på i flera dagar. Typ till på fredag då det blir ridning nästa gång för herrn (jag hatar när det är planerat 2 st 13 timmars i veckan...). Om, och med tanke på det här nyckfulla vädret är det ett stort om, det är upptinat på banan på fredag så blir det nog träning med bommar. I morgon blir det en promenad i pannlampans sken. Och det var väl i stort planering för 3-åring den här veckan. Nu ska jag nog se till att sova, det är ju trots allt jobb i morgon igen!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback