Min dag!

Har haft en riktigt trevlig dag på jobbet idag får jag säga! Måste poängtera att jag har världens bästa jobb. Började nämligen dagen med ett extremt jobbigt fyspass, bökade sedan lite med en dator och avslutade med att köra lastbil. Så idag är jag ett: Härligt trött efter fysen och två: Glad över det beröm jag fick för min körning. Alltså en riktig bra dag som blev bättre av att jag fått hem min fina canvas på världens vackraste katt, Gosan.
 
Och så var ju vår nya kattunge givetvis tvungen att avsluta det hela med att äta min blivande lunchlåda. Vad lärde jag mig av det? Ett: Mamma måste uppfostra sin katt till att inte hoppa upp på köksbordet. Två: Jag måste uppenbarligen lägga på locket till kastrullen innan jag hon har hunnit lära katten det... Synd att katten och jag hade samma smak när det kom till mat (;
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback