För jag är lycklig!

Haha jag har väckt min ajfån från de döda och kan nu glädjas över att jag har blogg.se-appen igen full med inlägg från många av mina favoritbloggar! Jag får tacka världens bästa Nelly för stödet och tipsen, hur fan man nu skulle komma på tanken att göra på det viset för att få igång en mobil? Jag är lite mer åt hållet att slå saker i bord eller kasta ut dem, inte trycka på knappar...! Jag har bestämt mig för att min kassa xperia ska få gå i pension och det vore väl trevligt för den, jag tänker inte svära mer över den kan jag lova! Nu ska en glad Johanna ta hand om sin tvätt, ta en dusch och sova för i morgon väntar en äckligt jobbig dag.

// Johanna






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback