4 år!

Idag är det 4 år sen jag hämtade Isa, en dag som jag sent kommer att glömma. Det har blivit år med glädje, tårar och svett. De flesta ridturerna, promenaderna och allt i stallet har varit fyllda med glädje och skratt. Fast det betyder inte att allt har varit guld och gröna skogat, det finns många gånger som jag har varit arg på henne och inget har funkat. Med det säger jag inte att allt har varit hennes fel utan jag har också gjort många fel som jag tar på mej. Tillsammans har vi lärt oss och kämpat! Det sista jag vill avsluta med, jag älskar dej Miz Izola <3
 
 
 
Blandade bilder från 2009, 2010 och 2011!
 
Avslutar med de nyaste bilderna jag har på oss <3
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback