Hopptävling!

Igår var jag på en hopptävling i Eriksmåla med Russin. Vi hoppade en Ld och en Lc (i avd. B då). I Ld:n kändes han fin, bra tempo och han hoppade jättebra på de två första hindrena sen tar det tvärstopp på trean. Det kändes precis som han skulle hoppa men det gjorde han inte så jag smakade lite grus!
I Lc:n var han verkligen jättefin, bra tempo och hoppade verkligen super, det kändes som han verkligen tyckte det var kul med. Hela rundan flyt på bra och det blev en nolla :) Sen var det även stilbedömmning i denna klassen men jag trodde inte det gällde men det gjorde det! Så jag vann stilpriset för hela kategori D, med bla. att jag hade en mjuk hand och effektivt ridning och att jag coachade min häst bra ;) Så det blev en lyckad dag ändå :) Här under kommer filmen från Lc:n och lite bilder.
 
 
Filmbilder från Lc:n ;)
Prisutdelning!
Fin ponny <3
 
 




Kul att det gick så bra! :D GRATTIS!

Svar: Ja :D Tack! :)
teambockaberg.blogg.se

2013-07-09 // 14:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback