4,3 km senare

Sitter och återhämtar mig efter en 4,3 km lång löprunda. Kan någon tala om för mig hur det är möjligt att jag kan springa milen utan problem under kompanifysen men dör efter 2 km när jag springer själv? Helt otroligt... Uppenbarligen så har jag någonstans konditionen men så saknas kanske viljan. Under kompanifysen kan jag ju inte bryta utan måste fortsätta lite till även om jag är helt död. När jag springer själv har jag antagligen inte den mentala styrkan att pressa min kropp till sitt yttersta. Jag får helt enkelt ta och träna upp konditionen så gott det går under sommaren så kanske jag klarar milen i slutet av semestern.
 
Idag sprang jag en ny runda iaf! En ganska lagom lång runda för lite kortare distanser och snabbare tempo. Nu får det allt bli återhämtning någon dag så kör vi lite intervaller på det! Vilket är den löpform jag av någon underlig anledning tycker är absolut roligast.
 
 
 




» lisse

Hej! Vad fin blogg du har! Kika gärna in på min! Kram

Svar: Tack så jättemkt (:
teambockaberg.blogg.se

2013-06-16 // 17:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback