Dagen (:

Idag så blev det att bara njuta av semestern så jag packade in katten, tog med mamma och en kompis och drog iväg till sommarstugan i det här vackra vädret. Whiskey fick sola pälsen och njuta utomhus medan jag njöt i fulla drag av koppla av ute på vår underbara sommarstuga. Ett dopp i sjön hann jag även med, helt underbart att svalka av sig efter att ha blivit varm i solen.
Vyn från bryggan, inte konstigt att jag älskar stället (:
 
Annars så har jag försökt att hitta på något att göra så här på min semester. Det har resulterat i en dammsugd lägenhet och soffa, disken blev diskad, toaletten städad, blommorna vattnade, reklamen och lite annat skräp hamnade i sopsorteringen och mina kängor glänser. Dessutom har jag hunnit med att motionera mer än vanligt. Allvarligt talat vad gör man när man inte arbetar??
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback