Intervaller (:

Har jag sagt att jag inte har något att göra under semestern? Det håller just nu på att resultera i att jag blir en träningsnarkoman. Gissa vem som efter dagens introutbildningar snörade på sig löparskorna och körde intervaller tills någon trodde denne skulle spy? Finns en viss chans att det var jag... 5 km slutade det hela på och ett helt okej tempo, enligt mig särskilt med tanke på att jag fuskade och körde intervallerna spring-tills-du-dör för att sedan krypa-fram-i-snigelfart-för-att-återhämta. Nu funderar jag på någon sorts form av schema för min träning där jag även lägger in lite styrkepass (så tråååkigt!). Men det är uppskjutet till framtiden, gissningvis kommer det vara klart samtidigt som semestern är slut... Och den dagen befinner sig i en avlägsen framtid!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback