Många saker!

I söndags kom jag hem efter att ha jobbat en vecka nere på Millegarne (som jag praoade på i höstas), en kompis var också med ner. Jag hade med Russin och hon hade med sin ponny. Det var en rolig vecka med mycket jobb och sedan några träningar med :) Vi badade även i havet med hästarna, jättehärligt! Det kommer komma några bilder från det under veckan.
 
Igår red jag Russin på banan med mamma och han gick riktigt bra. Det känns att träningarna vi fick på Millegarne hade gjort något, han är så mycket finare i traven och framförallt i övergångarna. Höger galoppen kändes också fin, vänster har vi lite kvar att jobba med men den var helt klart bättre.
 
Idag har jag ridit Isa en tur i skogen med mamma som hon tyckte var kul då hon har vilat 9 dagar nu ;) Det enda var att en stor, farlig ekorre klättarade på en byggnad utan att hon såg det med en gång och det var hon tvungen att bli jätterädd för.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback