Ibland är jag duktig (:

Okej, jag känner mig duktig idag så visst är det då läge för att skryta lite?
 
Jag var med på kompanifysen idag, inget konstigt förutom att det var 15 minus, och sprang 7 km - utomhus. Nu tycker jag att jag är värd en klapp på axeln! Varför? För att jag tvivlar på att jag någon gång under mitt liv har sprungit en så lång sträcka sammanhängade. Och det anser jag är värt att skryta om!
 
Inte nog med det, jag har ridit Charlie också. Vi var nere på banan, som faktiskt går att rida på, och frös en stund. Men han skötte sig bra måste jag säga, lite bökig i början men slappnade av och gick riktigt bra mot slutet!
 
Nu så tinar jag upp mig själv efter att ha varit ute de kallaste timmarna under dygnet ungefär och snart blir det sängen!
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback