Normalt att vara trött nu?

Är det normalt att vara trött klockan 22 en fredagkväll? Jag är det i vilket fall... Stod och frös hela morgonen/förmiddagen och det är jobbigt vill jag lova. Som ett befäl hälsade oss "De är vuxna nu och ändå måste vi tala om för dem när de bör ta på sig värmerocken". Svar: Ja! Det var ju vår ute igår vart tog den vägen sådär helt plötsligt?? Jag som varit förutseende och tagit på mig långkalsongerna... Vilket inte direkt hjälpte.
 
Så jag tog och värmde upp mig med 5 km löpning på löpband efter lunchen innan jag åkte iväg och simmade 40 längder och satt en lång stund i bastun för att bli av med den sista frusna känslan från morgonen. Så nu är jag äntligen varm igen. Lagom tills jag ska gå och gosa ner mig i en mysig säng tillsammans med Whiskey.
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback