Underbar dag (:

Med en fläskläpp, blåa knän och en extremt trött kropp kan jag bara säga en sak:
Vi har haft strid idag! Och nog är det faktiskt något med rusandet i full utrustning, pangandet och skrikandet som ger någon sorts form av kick. För visst har jag haft en väldigt rolig dag även om jag är helt slut i kroppen just nu. Springa i skarsnö är jobbigt, det vet nog de flesta, men att göra det med kängor, vapen och stridsutrustning är visst ännu jobbigare. Idag har jag inte dåligt samvete över att jag just nu sitter och chillar vid datorn. Jag har faktiskt varit ute med Whiskey en stund när jag kom hem. Om man säger såhär, det var fan jobbigt! Med det sagt; hur orkade jag GMUn?
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback