Longering och ridning :)

Idag red jag först Isa på banan med mamma, vilket gick ganska bra. Hon jobbade bra även i traven, det var några gånger som hon inte riktigt ville. Fast det blåste ute idag och när det blåser ute så är hon oftast stirrigare, även idag... Så hon hoppade till flera gånger fast ingetting som jag såg rörde sej och var lite mer spänd.
Sen longerade jag Russin på banan, han fick på sej tömkörningsselen och inspänningstyglar. Han var snäll att longera och gick bra, det synts dock att han var lite stelare i vänster varvet då han inte ville gå ner lika mycket som i höger varvet. Höger varvet var han fin i :) Min snälla syster vad med som fotograf, så här kommer det några bilder :)
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback