Hemma, för en längre tid!

Då är jag hemkommen igen. Förhoppningsvis så blir det inte några fler övningar eller liknande förrän någon gång i vår. Den här gången var det JC13 som gällde, inte så svårt att räkna ut eftersom det var typ den enda övningen som pågick under den tiden jag var iväg (; Så det blev att jobba tio dagar i rad den här gången. Jag kom dock hem i måndags men har jobbat tisdag och onsdag. Nu är det däremot långhelg som gäller och tid att vila upp sig.
 
Jag hann sätta igång Dilko i tisdags, då var jag och Julia (med Russin) ute i mörkret efter jobb/skola. Inte behagade månen vara framme heller så jag testade min pannlampa. Ingen av hästarna brydde sig om den och bra det såg vi! Skönt att veta att man faktiskt kan rida i skogen även i beckmörkret utan att vara rädd för att rida in i diverse träd...!
 
Whiskey fick agera fotomodell för ett tag sedan (:
 
 
 




Låter som en härlig dag & vilken sötnos på bilden! :) Ha en fortsatt fin Torsdag! :)

Svar: Tack detsamma (:
teambockaberg.blogg.se

2013-11-21 // 13:05:55

gud vilken söt katt :)

Svar: Tack (:
teambockaberg.blogg.se

2013-11-21 // 13:13:41

Hahah asså nawww så gullig kisse :')<3

Svar: Tackar (;
teambockaberg.blogg.se

2013-11-23 // 23:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback