Update (:

Och där försvann även den här helgen. Har hunnit med att rida Dilko och byta till vinterdäck iaf. Så det viktigaste prickades av på "att göra-listan". Jag tog även ett krafttag i min lägenhet i kväll så nu har jag hunnit tvätta, diska och städa. Med andra ord kan jag gå till jobbet i morgon igen utan att behöva fundera över när det finns tid till att fixa diskberget.
 
Vad gäller Dilko så blir det ridning i morgon också innan han får ytterligare en veckas vila. Ska ju iväg igen... Den här gången blir det på övning. Snart blir det rätsida på det med så jag kan jobba vanlig dagtid resten av tiden innan julledigheten. Annars så går han för bra just nu, Dilko, så ser verkligen fram emot nästa år då han är 4 år gammal och faktiskt får åka ut på tävling! Nu blir det sista övningen för iår sedan ska vi minsann träna så att vi kan klara av att rida en LC till våren (eller LB då LC-programmen måste vara de tråkigaste någon kunde hitta på. Där får kritikerna vatten på sin kvarn om att det är som att se målarfärg torka - håller ju på att somna när jag rider programmet...).
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback