Helgen!

Har varit dålig uppdatering från mej i helgen men nu får ni den i stället ;) Igår red jag i alla fall Russin en tur i skogen, först gången jag red honom själv i skogen. Han skötte sej jättebra och verkade tycka det var roligt att komma ut i skogen, galoppen tyckte han verkligen om! :) Sen tog jag in Isa och borstade henne och tvättade hennes svans då hon hade kissat ner den, mysigt! Jag hann också med att klippa Russin igen, han var jättesnäll den gången med, så denna gången tog jag halva huvudet med ;)
Idag red jag först Russin på banan och han gick bra. Han var lite stel i början men sen när han lossade var han jättefin! Galoppfattningarna satt super med och galoppen kändes också fin. Efter det red jag Isa i skogen med mamma, hon verkade också tycka det var roligt att komma ut. Mysigt väder var det idag med, regn och typ 3 plus...
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback