Jag och Dilko i söndags (:

Jag hade en synnerligen vänlig syster i söndags som följde med mig och Dilko ner till banan och tog några bilder. Mest för att jag ville se hur han går då jag har en känsla för hur jag vill ha honom men vill veta om det stämmer. Mycket riktigt är han stundtals väldigt fin men blir ibland alldeles för låg (enligt mig) och kryper ihop samt går bakom lod. Vilket innebär att han blir alldeles för framtung och får för mycket vikt på frambenen. Då är det bättre att han blir lite hög och går framför lod när han inte orkar bära upp sig. Jag har visst lite att jobba på! Men Julia fick med en hel del stunder när han är sådär fin på bild och de tänkte jag visa upp.
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback