Mycket!

Igår red jag Isa på banan, vilket gick bra. Hon var dock lite stel i början men efter galoppen kändes hon riktigt fin och pigg! I galoppen drog hon rätt bra och hade jätteroligt ;)
 
Idag har vi först klippt Russin, min snälla syster klippte medans jag matade med äpple eftersom vi inte visste hur han var att klippa heller. Fast han var jättesnäll och stog still hela tiden, duktig! :) Sen var det träning för Cristina med Russin, vilket gick lite sådär. Vi tränade mycket på att få fram honom bättre men också på övergångar, han gick fram bra när jag red lätt och även i galoppen. Övergångarna hoppade han i gång lite men vi fick till en del som var bra. Dock höll han på studsa en del i traven sen, skulle bara galoppera och studsa men fick honom att trava sen iaf.
Till sist red jag även Isa en tur i skogen med mamma. Hon verkade tycka det var roligt och var pigg! :)
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback