Snabb uppdatering (:

Nu har visst min lediga vecka hunnit gå också. Inte har jag hunnit med allt jag skulle ändå (ska typ bara diska och dammsuga någon gång...). Men jag har hunnit rida! Idag så blev det en tur i skogen i det fina vädret tillsammans med mamma och Julia. Något som både jag och Dilko uppskattade kan man säga. Han studsade runt så glatt och ville inte alls trava utan tyckte att galopp var en betydligt trevligare gångart. Bortsett från de små detaljerna gick det riktigt bra (:
 
Annars så har jag och Julia roat oss med att sätta staket. Dvs, jag slår ner stolparna och hon sätter tråden så det är ju svårt att räkna ut vem som håller på att återfå sina valkar (; Men nu har iaf hästarna lite hagar att gå i så nu är det bara att vänta in lite regn någon dag när jag jobbar och befinner mig inomhus så att gräset kommer igång ordentligt också!
 
Och nu ska jag sova så jag orkar upp till jobbet i morgon.
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback