Bilder från dagen, ponny SM!

Även idag har jag varit och kollat på ponny-sm i Vetlanda, tittade på finalerna för C-D och självklart prisutdelningen ;) Roligt att titta och som sagt mycket fina ponnyer och idag mycket glada sm-vinnare! Så här får ni en hel del bilder från dagen.
 
SM-final kat. C
SM-final kat. D
Prisutdelning, B-ponny vinnare Cora Hirn och treorna Ingrid Ravik, Saga Passmark
D-ponny vinnaren Evelina Lindh, tvåan Julia Sjöqvist ocr trean Alva Vikström-Leijon
 
 
 




Hej! Fotade du mer av mig på ponny SM?
Evelina Lindh :D

Svar: Hej! Jag tror jag har några bilder till från samma dag, kan kolla det! Om du vill kan jag isf skicka dom till dig? :)
Julia
teambockaberg.blogg.se

2014-12-20 // 17:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback