Dilko idag! (:

Då så har jag passat på att ta lite semester såhär på helgen. Var ju ledig i fredags oxå och över helgen packade vi bilen full och åkte till sommarstugan. Whiskey och Cognac fick följa med på semester så nu ligger de och sover som två stockar bägge två. Jobbigt att vara på kollo - och framförallt att vara utekatt!
 
När vi kom hem så red jag Dilko. Gick sådär, han var rätt seg i den här värmen så jag fick inte riktigt fram honom. Galoppfattningarna satte han iaf klockrent mot slutet och då fick jag även till traven. Och till mig själv: Hur svårt kan det vara att titta uppåt? Så komplicerat är det ju liksom inte att lyfta upp blicken och se vart jag ska istället för att studera Dilkos man...
 
Lite bilder från dagen som jag lurade min duktiga hov-fotograf till att ta (:
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback