Gårdagens outfit


Den består i stora drag av:
Jacka M90 lätt - Förrådet
Kroppsskydd 94 - Förrådet
Stridssele - Förrådet
Hjälm M90 - Förrådet
 
Accessoarer: Tall och ljung (Vilka är pricken över i)
Smink: Maskeringsfärg (Bättre än brun utan sol då den här knappt går bort i tvätten, finns dessutom i tre färger, grön, brun och svart!)
 
Jag blev väldigt nöjd med min outfit och kände att jag matchade skogen riktigt bra. Dessutom så fick jag verkligen in den där höstiga myskänslan med ljungen som dekoration.
 
Okej, vi övade strid. Fast det var kul. Varierande yrke man har liksom. För några dagar sedan var det övning med mathämtning som huvudsyssla. Idag var jag ungefär lika svart i ansiktet men det berodde på att jag först spolade och sedan smörjde en lastbil. Har dessutom grus i hela håret nu. Ja, jag behöver en dusch!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback