Höstmode

Nu när hösten är på intågande är det viktigt att uppgradera sin garderob. Jag är givetvis som bloggare inte sen att haka på trenden. För även en smålänning uppgraderar sig ju lite ibland. Så nedan följer hur jag kommer gå klädd i höst. När jag är påväg till ett glittrig, peppigt möte med chefen klockan halv 7 en gråmulen och alldeles underbar tisdag.

90 lätt går fetbort! Så ute den 1 september! Inte kan jag komma indansandes med en latte från espresso house i den i höst!

Nej, det som gäller är 90 fält. Så inne i år och med sina gröna toner smälter man verkligen in i landskapet. Perfekt för dig som gillar att sticka ut sådär alldeles lagom. Den höga kragen och detaljerna såsom dragkedjor fram gör att det här är ett plagg som jag tror på i höst. Lätt att matcha med både 90 lätt- och 90 fältbyxor om man valt rätt nyans vid uthämtningen!
 
// Johanna
 




Haha! :D Så skön! Känner att min "dagens outfit" är på nästan samma nivå :P

Svar: Haha! Bekväma kläder som det tyvärr inte glittrar om ;)
teambockaberg.blogg.se

2014-09-05 // 00:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback