Dagens nöjen!

Brum, brum, suck och snark. Men hästarna ville visst ha spån... Oavsett hur tråkigt det är att puttra fram med traktorn i två och en halv timma.

Anser mig dock ha dragit mitt strå till lasset så det räcker och blir över till höskörden. Då är jag alldeles utmärkt behjälplig med mitt höspett igen!
 
Annars så har jag tränat dressyr idag. Det gick faktiskt rätt bra och jag fick en massa bra tips att träna vidare på. Så nu gäller det bara att komma ihåg det och vara konsekvent även när jag rider själv utan att någon står och skriker på mig. Kändes dock kanonbra med två dressyrträningar rätt tätt på varandra. Sen får vi väl se när jag kan planera in nästa träning så att det passar mina arbetstider...
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback