Två härliga rundor!

Idag så började jag med att rida Isa iskogen med mamma och eftersom ponnyn har vilat två veckor så hade hon lite energi! Hon gick ungefär och taktade hela rundan, studsade innan vi skulle börja trava/galoppera och drog några rejäla sparkar när tempot inte passade damen. Utöver det fick hon och Ballerina springa av sej och jag kan lugnt säga att dom sprang fort och hade väldigt roligt och jag tyckte det var kul att få rida min lilla busiga ponny igen :)
Quini fick även hon en tur i skogen och hon tyckte det var kul! Galoppera var jätteroligt och emellan kunde man takta lite och helst få galoppera där jag sa trav. Vi avslutade med en backe där det låg en del slye och dom låg rätt så bra så då hoppade vi över dom istället! Tror båda hade lika roligt där :)
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback