Ändrade planer

Skulle åkt iväg och tränat dressyr med Dilko igår. Observera skulle. För inte hade jag direkt vädrets makter på min sida igår. Blankis på alla vägar som inte hette något som vackert som Riksväg. Och sedan började det snöa. Då kom jag fram till att jag inte hade någon som helst lust att utsätta mig, Dilko och syster för en ganska farlig situation. Vi skulle nämligen kört på en hel del småvägar för att ta oss fram till ridhuset. Så det blev inget av det tyvärr vilket gjorde mig ganska besviken. Dilko behöver åka ut på äventyr och vi behöver träna! Igår lallade vi därför bara omkring på lagårdsplanen. Idag blev det ridning på hård bana. Men det gick faktiskt relativt bra måste jag säga. Känns lite som att vi kört fast dock så hade ju varit helt underbart med lite tips. Men, men allting blir ju inte som man tänkt sig alltid!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback