Självdisciplin

Yey, kom hem hyfsat tidigt idag. Lovade mig själv att det skulle betyda att jag gick och la mig tidigt. Skrattar högt och rått! När lyckades jag senast hålla det löftet? Det var ett tag sedan och idag verkar inte bli någon trevlig vändpunkt... Jaja, jag hade en riktigt trevlig dag på jobbet idag iaf!
 
Och igår så - applåder önskas! - följde jag med mamma och syster ut i skogen tillsammans med Dilko trots att det var mörkt och Dilko pigg. Konstigt nog skötte sig herrn riktigt bra, blev lite pigg när vi vände men det var inte det där riktigt jävliga sprången som ger en en hisnande känsla i magen utan mest lite bus. Så det redde vi ut så himla bra och sedan var det inte mer med det! I morgon får vi se om det inte blir någon sorts form av jobb på banan, beroende på hur trött jag är efter jobbet... Med tanke på tjänsten i morgon kan det bli lite svettigt!
 
Vilket betyder att jag nu fortast möjligt borde träffa min säng på nära avstånd! (;
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback