Dålig uppdatering...

Har blivit väldigt dålig uppdatering nu känner jag, här får ni hur hoppträningen gick igår!
Igår var det hoppträning för Russin och mej, vilket gick superbra! :) Jag har inte hoppat Russin sen förra hoppträningen (början av dec) så nästan 2 månader sen så han tyckte det var kul. Vi började iaf med att värma upp och sedan hoppa ett litet räcke som stog på medellinjen (en vid c och en vid a.) och hoppade dom på en halv volt, sen långsidan ner och den andra. Det gick bra, fick fel galopp i bland bara. Sen tog vi först det ena räcket och runt fast i stället för att rida på långsidan tog vi en oxer efteråt (se banan under!) och det gjorde han så bra, lyssnade super och hoppade kanon. Sen höjdes oxer lite och vi skulle ta det igen, första gången kom vi helt fel, vet inte hur jag red. Sen kom vi igen och vi kom bra men han bara orkar inte lyfta på fötterna, pang igen. Så tredje gången lärde han sej att lyfa på fötterna, vad han hoppade! :) Till sist tog vi en serie, först två räcken rakt mot varandra, långt avstånd och sedan tre räcken och då var mitten i en böj. Första gångerna gick bra, änr vi det rakt, likså första gången på böjt i höger varv. Åt andra hållet kom vi fel in (mitt fel!!), omtramp=konstigt på resten. Till sist kom vi rätt och då funkade det.
Här får ni banan hur vi hade hindrena så förstår ni kanske bättre, ni får ursäkta att den är lite slarvig, gjorde den snabbt.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback