Ridningen i helgen!

I lördags skulle jag sätta i gång Russin i skogen, däremot blev det annan planering så jag hade inget sällskap. Det gjorde att min snälla syster red Russin och jag red Isa. Isa var pigg kan jag säga, kändes som hon skulle explodera i början och var spänd. Så hon taktade och var något spänd när vi travade, däremot bockade hon faktiskt inte utan skötte sej sen ;) Hon gick till och med över en fåra i vägen före Russin, då Russin tvärnitade och inte ville gå över (var ju lite vatten i!). Han är lite töntig när det gäller sådana saker så han var tvungen att hoppa över sen, fåran var kanske var 10 cm bredd, farligt? ;) Annars var han också pigg :)
 
I söndags red jag Russin på banan, eller tog skritt och lite trav då banans underlag inte är jättebra och så höll vi på att blåsa bort. Det blev inget jättelångt pass heller men han fick iaf röra lite på sej.
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback