Bildbomb från tävlingen!

Och här kommer lite bilder från tävlingen i lördags!
Som sagt var, vi är båda i behov av lite mer träning. Dessutom ska jag nog lägga om min planering på framridningen så att han har mer energi kvar tills han kommer in på banan. Men vi har gott om tid på oss för att öva inför nästa start. Den lär nämligen inte bli förrän i september. Det finns nämligen inte en tävling inom rimligt avstånd innan dess.
 
 
 




Har också problem att planera framridningen, min häst blir trött så fort så hon är helt slut när vi kommer in på banan men hon behöver ändå ridas igenom för att slappna av!
Letar själv efter dressyrtävlingar men finns inga nu under sommaren… :/

Svar: Precis så är min häst också! Det får väl bli en massa konditionsträning nu i sommar. Får fundera på om det inte går rida det mesta i skritt på framridningen. Då kanske det kan finnas lite energi kvar till banan!
teambockaberg.blogg.se

2014-07-05 // 10:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback