Gårdagen :)

Igår såg jag till att låsa upp absolut hela dagen. Fullspäckade dagar är faktiskt riktigt trevliga ibland. Började med lite we-träning med dilko. Vilket var kul och något som vi ska göra om! Bilder osv kommer när jag orkar starta min dator ;) Sedan så blev det att ösa hö hela kvällen. Fint väder = hökörning. Så nu är hälften inne *pustar ut*. Håller tummarna för att det fina vädret håller i sig så vi får in resten med!

Idag så tänkte jag ta fram säkerhetsbälte, krockkudde och fallskärm och se hur kul Dilko tycker det är att leka på en nyslagen åker. Han har ju tappat en sko men betvivlar starkt att han kommer ha ont i foten på en åker. Speciellt med tanke på att han kan rusa omkring som en idiot i hagen...

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback