Roat två ponnyer på åkern :)

Som rubriken lyder så har båda fått ett pass på åkern, med dressyr och självklart lite bus ;) Den som fick börja var Isa och förutom att det var lite varmt så gick det bra och Isa fick visa sina fullblodsgener. Började med att jobba henne och hon hade mer energi än på banan och gick bättre! Mjuk o fin, gjorde det mesta väldigt bra. Galoppen var väldigt rolig även när man jobbade men att sedan få dra i väg i full fart var ändå roligast! Jag kan säga att det var bara att släppa henne så drog hon iväg och vad hon tog i! Kändes som vi flyg fram ungefär, vaddå att hon är hälften fullblod? :)
Sen i kväll var det Russins tur och han tyckte också det var väldigt roligt! Började med att jobba honom och vad bra han gick, mer energi och jobbade på som bara den. Lite stel i höger sidan men när jag fick igenom det blev han kanonfin ;) Så fort vi började galoppera hoppades han på att jag skulle släppa honom men lite fick han allt jobba innan dess men sen när han fick springa så gjorde han det så gärna. Han drog så gärna på och tyckte det var väldigt roligt. Så ja, jag har roat både mej och hästarna idag :p
 
Som sagt har jag torsdag/fredag varit iväg med Johanna vilket var väldigt roligt! Fick ju se snygga ponnyer också ;)
 
Iaf tog Johanna lite bilder på mej och Isa idag, så här kommer några och resten kommer komma under veckan :)
Tror ni min ponny hade roligt? :)
 
 
 
 




Åh vad härligt det ser ut!!

Svar: Ja, det var det :D
teambockaberg.blogg.se

2014-07-07 // 11:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback