Dagen (:

Jag tog mig tid att känna igenom Dilkos mun idag när jag hade honom innne. Efter lite googlande och en högst amatörmässig bedömning skulle jag vilja hävda att han har en vargtand på högra sidans överkäke. Vilket isf skulle förklara varför han slänger upp huvudet och blir sur så fort jag tar i högertygeln. Jag kommer ju inte direkt få den utdragen innan midsommar så får väl se hur det går att rida herrn på hackamore. Kan bli en intressant upplevelse kanske? Bara att hålla i sig och rida? Får väl göra ett test och se om han trivs bättre eller inte. Sen blir det väl att ringa ut veterinären för att kolla munnen lite mer professionellt än vad jag gjorde.
 
Nu blir det att fortsätta titta på True Detective, även det en riktigt bra serie som verkligen är sevärd!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback