Game of Thrones

När Game of Thrones-abstinensen gör sig påmind så har jag nu ett sätt att dämpa den.
För det kan ju eventuellt vara så att jag har en Stark som favorit. Bara kanske.
Men bara kanske okej. Eftersom jag vet hur det har gått för alla mina andra favoriter så... Jodå, bokmalen har givetvis även sträckläst alla böckerna.
Det här summerar ju sorligt nog serien allt för bra. Vad är felet med lyckliga slut? Så avrättades Cersei, Tommen avsattes till fördel för Daenerys och Arya styr över norden medan Jon Snow blir befälhavare över Nattens väktare. Snipp, snapp, snut så var sagan slut?
 
 
 




Hej! Är du i behov utav en ny bloggdesign? Kolla då in här: http://matildablomqvist.blogg.se/
Hoppas att du får en trevlig vecka, kram.

2014-06-02 // 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback