Semester med häst (:

Idag så har vi "turistat" i Huskvarnaområdet då vi körde iväg Mina till hennes nya fodervärd. Eftersom Skrutten och Mina numer mer eller mindre bor grannar kunde vi inte köra iväg utan att hälsa på även honom. Han har antagligen fått den perfekta ägaren. Hon tycker om honom jättemycket, rider honom bra och han står dessutom jättefint! Går i stora hagar och får verkligen vara häst. Känns skönt att veta att han fått ett kanonbra hem. Jag fick även lov att rida honom och han kändes jättefin. Det var ju ett bra tag sedan jag satt på honom men han har verkligen utvecklats och blivit riktigt trevlig. Enligt mig är han ju fortfarande stor men det är ju en annan sak. Han var mjuk och fin i munnen, lyssnade bra och har verkligen utvecklats sedan jag red honom sist.
Såhär fin var iaf Skrutten när jag red honom idag. 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback