Senaste dagarna!

Som min syster skrev igår var vi i sommarstugan och ja, det var skönt! Dock riktigt kallt i vattnet och så lyckades även jag få mej en fin solbränna=lite röd på benen.. 
På kvällen blev det ridning av båda pållarna och Isa var först ut (satte igång henne i tisdags!). Hon fick iaf en tur i skogen med mamma som hon verkade uppskatta, likaså jag! :) 
Sen var det Russins tur och han fick ett dressyrpass tillsammans med Johanna och Dilko. Tycker han gick bra eller i början jobbade han inte ordentligt men sen var han fin! :) Fick igenom honom i båda varven mot slutet, annars var han fin i vänster trav och höger galopp, logiskt? Iaf galopperade han uppåt och fick med sej bakbenen i höger medans han gärna gick ner lite lågt i vänster, tvärtom i traven. När jag travade av honom var han avslappnade och jobba på bra.
 
Idag har Russin blivit riden i skogen, dock blev det inte så långt då det låg alldeles för svarta antagliga åskmoln runt oss. Så vi tog en liten kortare sväng i skogen men det gillade han ;)
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback