Veckan

I måndags var även mina hästar hos en equiterapeut där de blev igenomklämda, vilket var bra! Isa hade bla. lite "låsningar" i halsen och några saker till. Russin blev även han igenomklämd men det hittades inget direkt problem men det är skönt att båda två fick sej en koll iaf ;)
 
Så igår blev båda ridna, Russin fick börja med en tur i skogen. Något som han verkade tycka var kul och jag med :)
Isa fick ett dressyrpass tillsammans med Johanna och Dilko. Hon gick bra men ville inte gärna jobba om hon inte var tvungen. Med lite tjatt jobbade hon och kändes väldigt mjuk och fin i kroppen, mjukare även innan ;)
 
Idag har båda blivit ridna igen, denna gången gick båda i skogen. Russin fick sej en tur med Johanna och vilket gick bra :) Isa fick sej en tur i skogen men själv och idag skötte sej min lilla pålle väldigt duktigt! Tog inte nog lång runda utan en kortare där hon känner igen sej (då hon inte brukar ha samma åsikt som jag när vi är ensamma i skogen!). Fast vi tog oss hela vägen ner och hem, hon var bara lite spänd på vägen ner och dummade sej en gång! Förövrigt blev det en mysig tur på en duktig ponny :) (Jag är nästan lite stolt över henne, att hon gick så snällt).
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback