Välkommen tillbaka till hästvärlden!

Mina erfarenheter av TDB såhär långt.
 
1. Det är ett skitsystem punkt slut.
2. Ta inte ett uppehåll från det på 2 ½ år då har du hunnit glömma allting som du efter ett antal svordomar äntligen lyckats lära dig.
3. Det krävs att du har någon sorts erfarenhet av hästtävlingar för att överhuvudtaget få ihop allting som behövs.
4. Det passar inte en person som är lite spontan av sig.
 
Så nu håller jag tummarna för att jag inte glömt någonting och att allt fungerar som det ska så kanske jag och Dilko går att se på tävlingsbanorna snart! (Ibland tror jag att jag ska börja med typ fotboll istället så slipper jag hålla koll på medlemsavgifter, licenser, anmälningstider, betalningsdagar, vaccinationer och TR...)
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback