Veckan!

Här kommer ridningen under veckan ;)
Måndag- Jag red Isa en tur iskogen med mamma, vilket gick bra. Tror båda tyckte det var lika skönt att komma ut iskogen.
Tisdag- Russin fick ett pass på banan med mamma och Johanna. Han gick jättebra, kändes mjuk och fin :)
Onsdag- Slutade tidigt och hann med att rida båda pållarna. Började med Russin som fick en galoppträningsrunda, vilket han tyckte var jättekul. Skulle smygöka hela tiden dock tyckte jag han skulle jobba i ett annat tempo, så det blev som jag ville sen :p Sen red jag Isa på banan och hon gick ganska bra. Hon var lite spänd då det blåst en del och lyssnade lite dåligt ibland men förövrigt kändes hon fin :)
Torsdag- Red jag Isa på banan med Johanna och så avslutade vi med en längre hemväg iskogen. Jobbet på banan gick bra, hon kändes fin. Tror hon uppskattade hemvägen också.
Idag- Russin fick ett pass på banan och han kändes riktigt fin igen, lyssnade och jobbade bra :) 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback