1 år med Russin!

Idag är det ett år sen Russin kom till mej och det är sjukt hur fort tid kan gå! För det första är jag otroligt tacksam över att få ha denna underbara ponnyn :) Sen har både jag och Russin utvecklats mycket under denna tiden och så har vi ju lärt känna varandra. Det har blivit många fina minnen och härliga ridturer och förhoppningsvis blir det ännu flera! Jag tänkte vissa er lite bilder och någon film under detta året ;)
 
Maj 2013 några dagar efter han hade kommit.
Juni/juli 2013 start i första dressyr/hopptävling med stilpris vinst i hoppning och vinst i dressyren! En härlig dag på Millegarne när vi "badade" oxå :)
Fotografering i oktober 2013.
Glad Russin i hagen.
Dressyrpass januari 2014.
Hoppträning.
Regional Lb-debut, februari 2014.
Hopptävling maj 2014. Fina ponnyn <3
 
Första hopptävlingen. 
Senaste hopptävlingen.
 
Det blev ett långt inlägg med mycket bilder och några filmer men jag hoppas ni tyckte om det :)
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback