Pigga ponnyer!

Idag har jag ridit båda i skogen, började med Isa idag. Isa fick altså en tur i skogen med mamma, något som hon uppskattade. Lite studs i galoppen och sen var man tvungen att dampa ur lite när vi några hästarna kom springandes i en hage bakom oss. Så, dom kom springande bakom och först bara taktade hon, sen började hon studsa lite och till sist när jag inte släppte henne blev hon arg och sprakade/bockade/studsade+backade nästan ner i ett dike, knäppis :p Sen kan jag säga att det kändes som hela rumpa försvann på henne och hela hon skulle kasta sej frammåt, vaddå fullblod? ;)
Sen var det Russin tur och han fick också en tur i skogen, galoppträning. Han var också lite pigg, smyg ökade gärna lite så jag inte skulle märka det ;) Dock fick inte ha det tempot hela tiden då jag vill att han ska jobba lite saktare. Annars var han duktig :)
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback