En hektisk dag

Och där damp jag äntligen ner i stolen! Den här dagen har verkligen gått i ett. Började med att frivilligt stiga upp klockan 06:45 för att bege mig ut på älgjakt. Dagens resultat för laget blev en kalv så nu har vi bara en vuxen kvar. Så den skulle tas om hand sen skyndade jag mig hem, käkade bytte om och åkte upp till stallet igen. Där blev det byte av däck fram på bilen, fixande av stallet och ridning av Dilko. Han gick för övrigt som en klocka! Tror inte att han har varit så underbar rida på typ ett halvår (;
 
Nu har jag kastat in lite rotfrukter i ugnen till middag och ska sedan inta soffläge och titta på några grymma serier. Med avbrott för att ta in hästarna. I morgon har jag lovat mig själv en lugn dag så att jag kan åka iväg på övning utvilad på måndag. Sista rycket innan julledigheten nu! (;
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback