Nöjd och glad! :)

Såhär vackert ser det numer ut i min lägenhet:
Ja, jag är hyfsat nöjd med mitt ljud nu kan jag väl säga. Det bästa är att jag kan spela min favoritmusik direkt från mobilen - med bra ljud! Jag är sjukt nöjd och har inte den minsta lust att skiljas från varken högtalare eller förstärkare under en hel vecka...

Som vetskap mina gamla, små datorhögtalare gick sönder. Jag trodde att de hade gått vidare till livet efter detta av rena åldersskäl. Så var det ju inte alls. Efter en närmare studie så insåg jag att ett par vassa kattänder hade bitit av sladden till en av högtalarna. Inte konstigt att den slutade fungera... Cognac har för tillfället utegångsförbud som straff ;)

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback