Dilko idag (:

Då har jag röstat i mitt första val! Kan väl säga som såhär att jag hade önskat att min röst hade räknats mer än en gång. Så höga procent som SD har nu ger mig kalla kårar. Vi får väl se var det hela slutar.
 
Jag och Dilko var uppe på åkern och hade lite kul idag iaf! Var ju tvungen att ha lite kul efter den betungande uppgiften att lyfta röven ur stolen och ta sig till vallokalen. Det var ett skämt, med det här höga valdeltagandet behöver man knappt göra sig lustig över soffliggarna (; I vilket fall så fotade Julia oss och red även Dilko lite själv. Det såg riktigt bra ut så jag håller tummarna för att hon har kommer ha tid till att motionerna honom när jag är på alla övningar i höst. Mitt schema för hösten var lite mer fullspäckat än vad jag hade tänkt mig kan man väl lite snällt säga. Så operation fjäsk pågår för fullt. Och med tanke på att min kära syster var den som lyckades rida fram Dilkos megafin trav medan jag suttit och svurit över att han inte riktigt gick fram så klarar hon ju dessutom av honom bättre än jag... (;
 
Här kommer lite bilder!
Och en liten bild på min kära syster också (:
Jag växlar ju mellan att rida på olika åkrar förnärvarande, inte helt optimalt men jag får iaf en massa gratis energi! Bara som ett tillägg jag är fullständigt medveten om att min tjocka lilla gris behöver banta...
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback