Hemma igen (:

kl. 17:11 ett vrak sätter nyckeln i nyckelhålet till sin lägenhet och stapplar in.
kl. 17:15 datorn startas upp.
kl. 17:30 en maskin tvätt är igångsatt
kl. 17:38 mellanmål är tillagat
kl. 17:43 är äntligen en film vald, dagen till ära blir det Maleficent.
kl. 17:50 blogginlägget klart och soffan äntras.
 
Ja, alltså jag har varit iväg på fest i helgen. Typ en bit härifrån, sådär 25 mil eller något sånt. Så att ja, jag har spenderat några timmar bakom ratten. Fler timmar till att supa. Några till att ligga illamående och tycka synd om mig själv. Ett par timmar till att glädjas över att bakfyllan endast bestod av huvudvärk och lite illamående. Lite tid till att långsamt peta i mig mat och vatten för att återigen bli människa. Så nu är jag sjukt värd att inta soffläge, titta på en film, glömma bort min tvätt, äta gott mellanmål och sova tidigt. God natt! (;
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback