Bildbomb Thunder Boy

Mitt nya lilla projekt reds även igår. Den här gången hade jag med kameran upp till stallet och dessutom en fotograf. Väldigt kul att sitta och analysera bilderna efteråt. Så länge man inte fokuserar på mig. Jag sitter ju liksom som en totalt oförbätterlig hösäck (;
 
Däremot så insåg jag att han måste ha ett rätt ordentligt undertramp för det ser inte ut som att han hinner undan med frambenen. Eller så växer han. Vilket i en 3-årings fall är mycket möjligt. Alternativt så kan han inte riktigt balansera upp sig som han ska när jag sitter på. Och då kanske ryttaren ska ta och sträcka på sig för att minska belastningen på frambenen...
Vi har ju börjat galoppera också! Vilken galopp han har! Gick på honom lite mer igår och då fick han minsann fart under fötterna på långsidorna som då tog slut på 3 galoppsprång. Det är en såndär häst som det inte är en löjlig klyscha att skriva "med plus för galoppen" när man beskriver honom iaf (;
 
 
 
 




Vilka fina bilder :)

Svar: Tack (:
teambockaberg.blogg.se

2015-04-20 // 19:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback