Dressyr idag

Idag så blev det ett dressyrpass på Isa där mamma och Johanna gav tips/hjälpte mej. Fokus låg på delar ur La:P1, såsom öppna, sluta, enkla byten och galoppserpentiner. Det mesta gick bra och hon gjorde det hon skulle när jag red. Öppnor kändes riktigt bra, hon samlar sej och flyttar fint likaså skänkelvikningarna. Då jag inte har gjort sluta innan blev de lite sådär eller ja, åt ena hållet blev dom bra men åt andra hade jag problem och Isa tyckte det var jobbigare. Galoppdelar fick vi till tillslut också, enkla byterna när matte satt tillbaka och kunde samla, likadant med serpentinerna. Så överlag ett bra pass där Isa kom upp och samlade sej när jag red. Även bra att någon tittade och sa när jag gjorde fel samt gav tips :) 
Har faktiskt några bilder från dagen och några kommer nu, resten kommer under veckan samt massa andra bilder :)
 
Vacker min..
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback